gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Összegyűjtöttünk párat a leggyakrabban felmerülő kérdésekből.
Ha nem találod köztük, amit keresel, akkor kérlek írj nekünk a Kapcsolat oldalon.
Természetesen - ha egy WordPress weboldalról beszélünk.
Az a szomorú valóság, hogy a világon élő WordPress oldalak nagyobb részét még nem mi készítettük, ezért nem is lenne életszerű elzárkóznunk a velük való foglalkozástól... 🙂
Minden nap végignézzük az összes általunk kezelt weboldalt (igen, hétvégén is). Automatizált elemző szoftvert használunk és minden frissítést (WP, téma, pluginek, stb) manuálisan végzünk el.
Ha pedig valamiért be kell avatkozni a weboldaladon, akkor azt a probléma észlelésétől számított 3 órán belül megtesszük.
Ez azt jelenti, hogy az egyik ügyfélkapcsolati kollégánkkal kapcsolunk össze téged és neked elég lesz őt ismerned az egész csapatból.
Megkapod a privát elérhetőségeit és bármikor keresheted, ő elintéz neked mindent házon belül.
Az informatika területén bármikor, bármiből lehet probléma.
Ez az alap mantra - sajnos igaz is. Például egy frissítés, szerencsétlen esetben, akár össze is döntheti az oldalt - úgy is, hogy az nem volt előre látható.
Persze azért vannak módszerek, amivel csökkenteni lehet a veszélyeket. A frissítéseknél először egy adatmentést végzünk, hogy biztosan vissza tudjuk állítani a beavatkozás előtti állapotot.
Így leszünk nyugodtak a frissítés felől.
Az egészet Zoomon csináljuk.
Előre bekérjük a weboldalad címét, így néhány szempont alapján, már előre meg tudjuk vizsgálni az oldalt. Erről készítünk neked egy elemzést, amit megkapsz pdf formátumban.
Magán a konzultáción átbeszéljük a helyzeted és az elképzeléseid.
Készülj úgy, hogy be tudj lépni a WordPress Vezérlőpultba (legyenek kéznél a megfelelő azonosítók) és képernyő megosztással körülnézünk.
Mondjuk, hogy hova kattints és így elég sok mindent megtudunk az oldaladról - anélkül, hogy meg kéne adnod a belépő azonosítókat.
Azt találtuk, hogy ez a megoldás nagyban növeli az érdeklődők bizalmát felénk, mi pedig így is fel tudjuk mérni a tennivalókat.
A beszélgetés végén megállapodunk a következő lépésekben - ha úgy ítéled meg, hogy érdemes velünk dolgozni.
Természetesen.
Két eset van:
- Ha mi biztosítjuk a tárhelyet is, akkor a szolgáltató automatikusan, minden nap lementi az egész adatbázist és felhőben tárolja. Onnan bármikor vissza lehet állítani.
- Ha másik tárhelyszolgáltatót használsz, akkor ők valószínűleg megcsinálják a biztonsági mentést (de ennek azért nézz utána), mi pedig hetente lementjük a teljes adatbázist és a felhőben tároljuk 30 napig.
Az első lépés mindig az ingyenes konzultáció.
Ez nem csak azért van, hogy te lásd, hogy miben tudunk segíteni, hanem azért is, hogy mi felmérjük a feladatot.
Ennek a végén megbeszéljük majd a következő lépéseket.
Mert nem egy dobozos terméket árulunk.
Hosszútávú kapcsolatra törekszünk mindenkivel, ezért fontos, hogy megnézzük egymást.
Fel akarjuk mérni a munka méretét, megnézni, hogy el tudjuk-e vállalni és azt is ki akarjuk deríteni, hogy "tetszünk-e" egymásnak.
Mi WordPress oldalakkal foglalkozunk, ilyen munkát vállalunk el.
Ha a te oldalad nem WordPressben épült, akkor nem tudjuk "csak simán" megjavítani, de át/fel tudjuk építeni WordPressben.
Ennek megvan az az előnye, hogy nem kell ragaszkodnod az eredeti dizájnhoz és szerkezethez, bármit újra lehet gondolni - ez a tiszta lappal indulás.
Hátrány viszont, hogy jóval többe fog kerülni.
Neked kell majd eldöntened, hogy mi éri meg.